Komunikat w sprawie organizacji pracy Szkoły od dnia 17 maja 2021 roku
1) Od dnia 17 maja do dnia 28 maja 2021 roku włącznie, Szkoła przechodzi w hybrydowy tryb pracy.
1.1 Podczas pracy w trybie hybrydowym „Zajęcia praktyczne w gastronomii” realizowane w Warsztatach Szkolnych oraz u Pracodawców odbywają się w trybie STACJONARNYM zgodnie z planem.
1.2 Okres od dnia 17 do 21 maja 2021 roku włącznie nazywamy umownie pierwszym tygodniem nauczania hybrydowego.
1.3 Okres od dnia 24 do 28 maja 2021 roku włącznie nazywamy umownie drugim tygodniem nauczania hybrydowego.
2) Organizacja nauki w pierwszym tygodniu nauczania hybrydowego.
2.1 W trybie stacjonarnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy drugie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy drugie Branżowej Szkoły I stopnia Nr 3
2.2 W trybie zdalnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy pierwsze i trzecie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy pierwsze i trzecie Branżowej Szkoły I stopnia Nr 3.
3) Organizacja nauki w drugim tygodniu nauczania hybrydowego.
3.1 W trybie stacjonarnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy pierwsze i trzecie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy pierwsze i trzecie Branżowej Szkoły I stopnia Nr 3.
3.2 W trybie zdalnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy drugie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy drugie Branżowej Szkoły I stopnia Nr 3.
Zespół Szkół Gastronomicznych
im. Karola Libelta
ul. Podkomorska 49
60-326 Poznań
tel.: 61 867 40 41
faks: 61 867 23 08
e-mail: zsgpoznan@wp.pl
Gastronomik na Facebooku - dołącz do nas