Organizacja pracy Szkoły od dnia 17 maja 2021 roku
500x500

 

Komunikat w sprawie organizacji pracy Szkoły od dnia 17 maja 2021 roku

1) Od  dnia  17  maja  do  dnia  28  maja 2021 roku włącznie, Szkoła przechodzi w hybrydowy tryb pracy.

1.1 Podczas pracy w trybie hybrydowym „Zajęcia praktyczne w gastronomii” realizowane  w  Warsztatach Szkolnych  oraz  u  Pracodawców odbywają się w trybie STACJONARNYM zgodnie z planem.

1.2 Okres od dnia 17 do 21 maja 2021 roku włącznie nazywamy umownie pierwszym tygodniem nauczania hybrydowego.

1.3 Okres od dnia 24 do 28 maja 2021 roku włącznie nazywamy umownie drugim tygodniem nauczania hybrydowego.

2) Organizacja nauki w pierwszym tygodniu nauczania hybrydowego.

2.1 W  trybie stacjonarnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie  klasy drugie  Technikum  Gastronomicznego  i  wszystkie klasy drugie Branżowej Szkoły I stopnia  Nr 3

2.2 W trybie zdalnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy pierwsze i trzecie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy pierwsze i trzecie Branżowej Szkoły I stopnia  Nr 3. 

3) Organizacja nauki w drugim tygodniu nauczania hybrydowego.

3.1 W  trybie stacjonarnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy pierwsze i trzecie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy pierwsze i trzecie Branżowej Szkoły I stopnia Nr 3.

3.2 W  trybie zdalnym zajęcia dydaktyczne realizują wszystkie klasy drugie Technikum Gastronomicznego i wszystkie klasy drugie Branżowej Szkoły I stopnia  Nr 3. 

 

Pracownia Gastronomiczna

Domowe obiady

Bufet szkolny

Kontakt

Zespół Szkół Gastronomicznych
im. Karola Libelta

ul. Podkomorska 49
60-326 Poznań

tel.: 61 867 40 41
faks: 61 867 23 08

e-mail: zsgpoznan@wp.pl

formularz kontaktowy

Gastronomik na Facebooku - dołącz do nas

500x500